Mommy_006 FatosEngin miniğime Rabbim şifa versin benim kız da 29.5te doğup küvözde kalmıstı 65 gün. sağlıkla cıktı. Entübe mi yoksa normal hava mı veriolar?
FatosEngin Mommy_006 normal hava az miktarda rahatlasın diye dediler inşallah bir sıkıntı olmaz entube daha kötü birseymi
demir_dilek FatosEngin Bende 1 aylık anneyim, benim oğlumda 10 gün kuvezde kaldı, şimdi çok iyiyiz. Bebeğine çok iyi bakacaklar merak etme iyi olacak annesi.
FatosEngin Pamugunannesi1 amin canım çok geçmiş güçlü durmaya çalışıyorum hiç moral bozmuyordum ama öyle görünce de ağlamamak için zor tutuyorum kendimi 😔
Mommy_006 FatosEngin entübe makineye bağlı yaşam demek, hava vermeyse kendi nefes alabilio gerektiinde destekliolar🙏🏻