Ortmenanne16 Kbras bende 33+4üm bende de aynısı var bugün kontrolde dedim doktora doğum için bunlar olması gereken şeyler dedi vücut kendini hazırlarmis
Okyanusymn Kbras bütün gün belkı o agrıyı cekmısımdir şimdiye kadar cok iyiydim masalllah ama 33+2 yim bugun belim kasıklarım falan agrıdan kırıldı desem yeridir. Genıtal bölgemdekı baskıdan ve agrıdan bahsetmek bile istemiyorum. Resmen yürütmüyo 🥺
Minikmucizem0109 Evet bende tam 33 de aynı şeyleri yaşadım . Sonra bebek doğum pozisyonu alıyor dediler . Kanamam vs olmadıgı için panikleyip doktora gitmedim kontrole kadar .. maalesef oluyor canım artık doğuma kadar sık sık ..
Kbras Minikmucizem0109 Benimde yok kanama falan bebekte baya hareketli ama ilk kez boyle ağrı yasıyorum
Kbras Ortmenanne16 Tesekkürler biraz rahatladım şimdi gebeliğimin basından beri hiç ağrı sızı yaşamadığım için cok panık oldum
Ortmenanne16 Kbras vücut fizyolojik tepki veriyor ben seviniyorum bile en azından tepkisiz bir vücudumuz yok 🤭🤭🤭
Kbras Okyanusymn Peki doktorunuzla gorustumuz mu birsey dedımı parol alıcam ama doktoeuma ulasamıyorum bir türlü
Ortmenanne16 Kbras hayır ağrı kesici almadım hiç derin nefesle geçiyor zaten ilaç almamaya gayret ediyorum
pptya01 Benim de öyle geçen hafta 33 biterken böyle şiddetliydi şimdi 34 bitiyor yine kaç saattir belim kopuyor nasıl ağrıyor ama oğlum hareketli