BrcHmt gonul0604 amin inşallah.olur olur ☺️ Öp bizim için bebişi. Biz dediğin gibi gün sayıyoruz 😍🤰🏻👦🏼
cansugrn Akmankara sormadiniz mi neden sezeryan olcaginizi benimde 84 günüm var ama zorunlu sezeryan olcam 1 hafta önce alcaklar. Benim sezeryan olmamin sebebi 2 sene önce miyom ameliyati oldm dikislerden dolayi ikinma hem bana hem bebege zarar vercegi icin.
Aysentass Minigim20 ben de 5 nisan canım san a bşy dedi mi kilosu nasıl bana 5 martta çatı muayenesi yapacakmış öyle dedi
Minigim20 Aysentass henüz bı şey demedi canım çatı muayenesi falan ama benim bebiş minik biraz kendim de çok zayıfım genetik mi bilmiyorum o kadar da kilo alması için şeyler tüketiyorm ama
Gulizarerdogan BrcHmt ya benim dünden beri sağ kalçm ağrıyor basamıyorum ayağıma hamilelikten mi bu da
Bedis94- Ay nisan anneleri olmaz olur mu yaw😂 bizim net tarihimiz yok doktorumuz 10-17 nisan arası doğum gözüküyor dedi bakalım nasıl olcak sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah❤️