Herz Selam kizlar 31+5 hamileyim ve bir kac gündür cok kötü bel agrim var erken Dogum felan belirtisi degildir demi
Akile3333 Herz 33 haftalıkta ben de de başladı şükür sancım çıkmadı iyi düşün iyi olsun ama ne yapacağımı bilemiyorum ağrıdan
Herz Akile3333 benimde çok kötü agriyor yarin bir hastane gideyim bakalım insallah erken Dogum felan olmazda ondan korkuyorum agriyi cekmeye raziyim