Hb55 Ya çok merk ettiğim adetim daha 4günü test yaptm ve sikik çıktı hastaneye gittim kan değerim 8.4 çıktı sonraki gün tekrar çağırdılar ve 15.6 çıktı sizce iyimi
Hb55 Melekhkn ya aslında gebelik var dedi salı günüde çağırdı doktor ama ben ginede bi bilgi edinmek istedim tşşkrlr cevabınız için