Benimde doğumum 1 Mayıs gözüküyor 27+1 iz şuan oğluşumla bende müslin bez,battaniye, kıyafet, bakım ürünlerini filan çoğunu aldım, e bebeğin Şubat indiriminde de deterjan ve temizlik ürünlerini bitireceğim geriye sadece büyük eşyalar kalacak bebek arabası, ana kucağı ve beşik gibi onu da Allah nasip ederse babamız izine gelince almayı düşünüyoruz ☺️ Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 😌