Herkese iyi akşamlar.Kızlar ilk gebeliğim 25 haftalığım bir konudan dolayı bunalım geçiricem artık akademi hastanesine gidiyorum .Doktor bilgili ama beni muayenede pes ettiriyo bıktım artık gerçekten hiç bebeğimi bana göstermiyo 2 aydır bebeğimi hiç göstermedi detaylı göstermiyo anlatmıyo 2 dakka sürmüyor muayene yemin ederim kelimeleri resmen zorla ağzından alıyorum sesi çıkmıyo.Bir kaç kez uyardım şikayetimi dile getirdim nafile ben hep erken giderim muayene doktor daha yeni gelmiş ilk hastasıyım yemin ederim sanki 777 tane hastaya bakmış,artık bikmış gibi habire beni sallıyo.Psikolojim bozuldu ilk gebeliğim üzülüyorum ya ben heyecanla 1 ayın geçmesini bekliyom bebeğimi göreyim diye ağzı burnumdan gelyo,yabancıyım burda kimsem yok bana doktor konusunda tavsiye vericek birisi yok.Kızlar demem şu ki güzel bir muayene olmak istiyorum bana renkli 4 boyutlu ultrasyonla bakacak ,gerçekten candan ilgilenecek bir doktor istiyorum işini severek yaplardan ve eşiminde muayene gitmesini istiyorum .Pandemiden dolayı kimseyi almıyo akademi hastanesi eşim daha hiç görmedi telefona vidyo çekiyorum ancak bu olayda beni üzüyor sonuçta doktorun sekreteri yanındaysa benim eşimde bebeğin babası olarak yanımda bulunmaya hakkı var.Bana gerçekten değecek bir doktor tavsiye eder misiniz?💞💞💞🙏🏻☺️☺️şimdiden çok teşekkür ederimmm