Angelkljh birgaripannee valla ben büyükşehire gidiyordum memnundum ama doğum ücretleri çok fazla olmuş 15 temuza gidicem orda sezaryan doğum yapan var mı ki ikinci
sagsbry birgaripannee büyükşehir hastanesi Aişe Gönenç’e gidiyorum canım.. Doğumu da orda düşünüyorum ama bakalım nasip
Arzuli birgaripannee medicana Nil hanıma gidiyorum memnunum sadece muayene ücretleri ve doğum ücretleri biraz fazla ama her özel hastane çok pahalı Konya’da
Dilbenur-ok12 birgaripannee Selçuk üniversitesinde Ayşegül hoca var onda Doğum yaptım öğretim üyesiydi
birgaripannee Dilbenur-ok12 nasıldı memnunmuydunuz ben buraya yenı tasndm da kırıkkalede unıversıtede ozel muayene ıle dogum yapmstm cok memnundm tavsıye edıyo musunuz
Dilbenur-ok12 birgaripannee evet ben çok memnun kaldım 3 günde toparladım kendimi ebeler olsun yenidoğan hemşireleri olsun o kadar iyi ve ilgililerdi ki
Dilbenur-ok12 birgaripannee ve Doğum ücreti 600 tl bide özel oda tutmuştuk 800 liraya mal oldu doğumum
kosalak Bende medicana Hikmet karabacak doktoruna gidiyorum . 39+2 oldum bakalım ne olacak . Pazartesi randevum var bebiş de hiç gelecek gibi durmuyor
birgaripannee Gulsen4224 daha 9haftalıgımda medovaya gttm ıkı kez evıme cok uzak 😐 baska dusuncm o yuzden
birgaripannee Gulsen4224 ben karatayda oturuyorm ya bu tarafta da ne var bılmıyorm yeni tasındk konyaya
rky00 birgaripannee büyükşehirde Nihal hanıma devam ediyordum ama 27.haftada kanamam olunca, hastane yoğun bakım ünitesinin yeterli olmadığını belirterek meram tıpda profa yönlendirdi. 32 hafta olduk, artık Kazım beyle devam ediyoruz.
Gulsen4224 birgaripannee bilmiyorum ki cnm🙈özel büyükşehire Gidip deneyebilirsin fiyatlar diğer yerlere göre hesaplı 🌸