Sabahtan beri duzensiz sancilarim var nisanim da geldi(hemen doğum olmuyo biliyorum) icim rahat etsin diye doktora gittim. Her sey yolunda ama ne acilmam var ne kanala inmis squat yürüyüş yapıyorum ananas yiyorum hurma yiyorum. 39+2 deyim.. Kendi sancimla doğurmak istiyorum. Doktor iyi konuştu ama insan bekliyo yine de bisiler olsun diye