Senaa28- ben de özellikle yatınca oluyor en yüksek nabzım 123 . Kardiyolojiye gittim EKG çekti ultrasonla baktı bir sıkıntı görmedi. Nabız 160lari geçerse bacakların şişerse ihtiyacını karşılayamayacak kadar nefes darlığın olursa gel dedi onun harici çarpıntı hamilelikte normalmiş ama tabi siz isterseniz bir doktora görünün