Aysegungor Kızlar bugün 29. Gün şimdi yaptım testi ve böyle çıktı t de çizgi var ama çok silik https://imgyukle.com/i/HWx2gU
Birgul Aysegungor resim yüklenmemiş. Bu adrese resim yükleyin resmin üzerine basın ve kopyala diyin o adresi buraya yapıştırın
Alisaseyma4 Aysegungor Bendede ikinci cizgi silik cikti . sonraki günlerde tekrar denedim bu sefer net cikti hastaneye gittim hamile olduğumu öğrendim. Henüz cok erkendir o yüzden silik olabilir
Aysegungor Melekhkn demi 🥰 İnan çok yoruldum haziranda kürtaj olmuştum Rabbim tüm isteyene nasip etsin sağol canım
Buketkucuk Aysegungor var görünüyor canım kan testi vermeni öneririm kesinleşir sonuç hayırlısı olsun❤️
Aysegungor pink_dream25 ben normalde de yapınca hiç böyle çıkmadı kuzum çok silik çizgi var inşallah vardır çok sağol
pink_dream25 Aysegungor sen yinede bidaha yap bi iki güne ozaman net olur inşallah pozitif çıkar 🙏🏻☘️
Sav9ena Aysegungor Var gibi genelde silik çizgi gebelik çok yeni olduğu için olabilir , benimde böyle çıkmıştı şuan 9+6 yım . Allah isteyen herkese nasip etsin 💐
Aysegungor Sav9ena amin kuzum inşallah benim bide bi kaybım var haziranda çok zordu geçen zaman benim için inşallah Rabbim bana ve isteyen herkese nasip etsin sende inşallah sağsalim al kucağına canım 🥰