Arkadaşlar merhaba salı günü gittiğim doktor kontrolünde bebeğimin ense kalınlığı 2.40 mm geldi. Doktor ikili test yaptırmani tavsiye etmem direk nifty testini önerdi. Ve bana direk fiyat söyledi. Eşinle konuş dedi. Benim gibi olan var mı. Bunun dışında sağlık durumu burun kemiği ile ilgili birşey söylemedi. Bu arada 12+2 haftalıkken doktora gittim. Bende ikili test verdim salı günü onun sonuçlarını alacağım.