Canim son adet tarihime göre 4+3 'te beta sonucum 59 cıktı doktor dış gebelik olabilir dedi bi üzüldüm doktor birz üslubu da kötüydü bir hafta boyunca beta takibi yaptık sağlık ocağında 2 kat artacak mi diye bir hafta sonunda tekrar gittim vajinal ultrasnla keseyi gördük. Son adet tarihime göre de 7 haftalıkken başka bi doktor buldum ona gittim kalp atışını duyduk geç döllenme 6 haftaliksin dedi 🙂 korkulacak hic bir şey yok yani🙂