Meloss37 Ebru2403 düşük Bi enfeksiyonun var canım bol bol sıvı tüket doktorun zaten gerekenleri söyler
Ebru2403 Prensmmmm 32 haftalık hamileyim idrar kültürü vermiştim 3 hafta once falan temiz çıkmıştı öyle idrarımda vs bir sikayetimde yok
Lifebaby Dusuk bi enfeksiyonunun var sınir 5 benim 220ydi hastaneye yatmıştım dikkat et ama yükselmesin bol su iç
Ebru2403 Lifebaby benim hamilelik baslairndada da 7 falan çıkmıştı kendiliğinden düzeldi şimdi 32 haftalık oldum simdi de 7.4 cıktı bakalım doktor ne diyecek
birkediannesi Enfeksiyon canım bol su iç idrarına sıkışma sık sık git lavaboya. Ben 280le hastaneye yattım bir hafta antibiyotik tedavisi gördüm malesef