Ayseguls valla ben hiç duymamıştım canım gerinmekle öyle olacağını ama mantıksal olarak düşünürsek çok yüksek bir yere de uzanma diyorlar. Doğru olabilir ama çok kasma kendini 😂 ben 22. Haftamda europa parka gittim deli gibi su kaydıraklarına bindim. Çok uyardılar ama ben heves edip bindim hamdolsun yavrum gayet iyi 😂😂 tabiii böyle oldu diye de çok güvenmiyorum. Sadece ufak tefek şeylerde çok pipirik olmamak daha iyi