sengulmehmet canım onu bilmiyorum ama analık hakkı denen bi yasa çıktı sigortalı olmadan bile hamile olduğun süre zarfınca ve doğumdan sonraki 2 ay boyunca sigortalı gözüküyorsun bende bugün yaptım
sengulmehmet Rabia88 ben özele hep 100 veriyordum test falan tabi eklenince maliyeti yükseliyor bugün devlete gittim test için hasta kabule sordum doktora sor dedi doktora gittim idareye git dedi idareye gittim halletim
neslihann87 Rabia88 1 hafta önce inegöl cihangirde doğum yaptım doktorum ergün toprak gerçekten ilgili bi doktor herşeyi anlatıyo soru sorulunca terslemeden cevap verir
Rabia88 sengulmehmet eşiniz ssk li mı ya da siz analık hakkı tam olarak ne oluyor netten baktım şimdi ama pek bişey yazmıyor bu size ücretsiz bakilmayi mı sağlayacak sadece
sengulmehmet Rabia88 eşim asker o yüzden ssk yok bizde bende çalışmıyorum. o yüzden başvurdum bu analık hakkı sizi tamamen sigortalı gösteriyor sigortalı birinin haklarına sahip oluyorsunuz ayrıca gebelik hakkı da var onu da yapın canım ben daha onu yapmadım ama onu da duydum yapıcam
sengulmehmet Rabia88 gebe olduğunuza dair bir belge alıyorsunuz sağlık ocağından sosyal hizmetlere veriyorsunuz size her ay bir miktar para veriyorlar
sengulmehmet Sirinsirin evet zaten sigortalı olursa böyle birşeye gerek kalmaz o yüzden sigortası olmayanlar için bu hak
Rabia88 [bilinmeyen] siz yaptınız mı İzmir de nereye vermek gerek SGK ya mı acaba benim eşim çalışıyor sanırım alamam ben
Rabia88 [bilinmeyen] bilemedim sonuçta bir çok gider oluyor ve azda olsa destek olmak isterim esime eziyet çok bişey yok gibi ama tam anlasam yaparım belki sonuçta her ay gidip gelinmeyecek sanırım bir kere yapılıyordur