Ben tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım. Her şey çok güzeldi bir gece birden kanamam başladı ama öyle böyle değil kan sulandırıcıyı hemen kesti doktorum sabaha kadar çok kan kaybettim sabah da ciğer gibi parça düşürdüm minicik beyaz kese vardı sonra kürtaj olmadım kendi düşmüştü 5 haftalıktı kanamam 15 gün sonra lekelenme devam etti