Ciciannem27 namaz kıldım dua ettim uyudum Allahım hayırlı olan ismi göreyim bana bi işaret ver dedim. O gece de rüyamda ilk kızımı gördüm tek beyaz zıbın giymiş gülüyordu bende duru diyordum ona doğru.beyaz,yeşil gibi renkler hayırlı oluyor siyah kırmızı renkler kötü anlamda oluyor bildiğim kadarıyla.. Ama benim aklımda zaten duru ismi vardı. Tesadüf mü gördüm bilemiyorum yani