Merhaba kızlar 6 yıllık evliyim pco var yıllardır hamile kalmak için uğraşıyorum ve bulduğumuz bir doktor sayesinde biraz para harcayarak tüp bebekle hamile kaldım 18+4 haftalık hamileyim dün detaylı ultrason a girdim ve doktorum bebeğimin kalbinde delik olduğunu aort damarının dar olduğunu anlının geniş olduğunu söyledi bunların kromozom bozukluğuyla alakalı olabileceğini söledi ve amniyosentez önerdi söylenen fiyatlar çok uçuk olduğu için çocuğumu aldırıp yeniden transfer yaptırmak daha mantıklı geldi bi an için ama böyle bir sıkıntı varsa biz taşıyıcıysak diğer çocuklarımdada böyle bi sıkıntı olabileceğini sölediler ama benim şuanki düşüncem ne olursa olsun çocuğumu doğurmak merak ettiğim şey siz olsanız napardınız? Yada böle bişi yaşayan oldu mu ?