Merhabalar ben covid geçirdim 3 ay önce benimki hafif oldu ama ilk gün baya bi ateş ve kemiklerde eklemlerde ağrı oluyor soğuk algınlığı gibi bi his veriyor 2.gün ateş düşsede ağrılar devam ediyor zaten ilaç kullanamıyorsun hamile olduğun için yapmanız gereken şey bolca dinlenmek d vitamini ve c vitamini almak çok önemli kendinizi iyice izole edin dezenfektanı bol bol kullanın sigara içen varya yanınızda kesinlikle uzak durun kokusu nefes almakta zorluk çektiriyor çünkü aklıma gelirse daha yazarım bendeki etkileri bunlardı çok şükür 5 6 günde toparlamaya başladım zaten 10 gün evde karantinada duruyorsunuz inşallah sizede geçmemiştir eğer geçtiysede Allah şifa versin biran önce atlatın 🙏🏻