ece_2206 BaharL ben 2 ay evvel geçirdim sırt ağrısı tat ve koku kaybı belirtimdi çok şükür bebeğim iyi 37 haftaya geldik gelişimi ileride bol bol mandalina greyfurt muz yeyin terayağ ile pekmezi ısıtıp yeyin öksürük olursa düzenli beslenin İştahınız olmasa bile yeyin çok geçmiş olsun 🌼
Sevdalianne BaharL ben hamileligi ilk ogrendigimde covid oldugumu da ogrenmistim. Bol su ictim gunde 3 litreye yakin bol c vitamini ve guzel bi beslenme asla öğün atlamayin bol meyve yiuin ben pekmeze limon sıkıp iciodum öksuruge iyi geliodu. Rahat olun Allah acil şifalar versin insallah
BaharL Sevdalianne çok teşekkür ederim Allah razı olsun rabbim yaşatmasn birdaha justwaiting rabbim şifa versin inşallah
Zehra-Onur Bende 26.haftada oldum cok şükür rahat geçirdim şaun 37.haftamdayım beslenmene dikkat et bol bol ye kemiksuyu corbası günde bir tane sarımsak yut portakal greyfurt suyu çok iyi beslendim sadece tat koku gitti