Selinaymurat Erken doğum riski olan anneler varmı plasenta aşağıda diye benim erken doğum riskim var benim gibi olan anneler varmı?
Mommmyyy Selinaymurat benim plesanta değil ama bebek aşağıda canım bayağı , 24. Haftadan beri sürekli yatışlardayız zaruri olmadıkça kalkmıyorum sol tarafa ayak altına yastık alıp uzanıyoruz, hamd olsun 31 olduk bir de proluton iğne kullanıyorum haftalık
Senemunlu Selinaymurat merhaba bende 15 haftaligim plesantanin asagiya yerleştigini öğrendim . Doktorum normal hayatina devam et, 28. Haftaya kadar yukari cikmasini bekliyoruz dedi . Ama arastirdigima gore bol dinlenmek gerekiyormus. Siz ne gibi onlemler aldiniz
Esosun Selinaymurat erken doğum riskim rahim ağzı kısalığımdan kaynaklı serklaj oldum proluton yaptırıyorum haftada bir günde 3 kere de progestan kullanıyorum doktorum daha fazlasını yapamayız çok yüklüyoruz diyor inşallah bir sıkıntı çıkmaz 25+2 ye geldik 20. Haftada yaptırmıştım
Selinaymurat Mommmyyy bana yat dedi doktor hep ama çok fazla yatamıyorum da Allah yardımcınız olsun sizinde şifanızı versin inşallah zor oluyor böyle riskli olması
Nisanannesiii Ben varım rahim ağzı kısalığı var 3 cm açılmam var bir haftadır hastanede yatıyorum 29. Haftamıza girdik yeni Allah’ım 36 37 yi görmeyi nasip etsin çok korkuyorum
Selinaymurat Nisanannesiii yaa Allah yardımcınız olsun çok zor evet sizde inşallah yinede içinizi ferah tutup iyi olmaya çalışın inşallah zamanı geldiğinde doğar biraz daha dayansın inşallah bebeğiniz
Selinaymurat Senemunlu benim de şimdi 30. Haftaya giricem 22. Haftadan sonra bende plasentanın aşağıda olduğunu öğrendim şimdilik riskli gebeliğe gidiyorum ve haftaya gittiğimde bakalım doktor karar vericek dikkat et dinlen yat dedi banada hep
Selinaymurat Esosun Allah yardımcınız olsun inşallah şifanızı versin böyle artık bebek doğana kadar devam etmeniz gerekecek galiba inşallah siz ve bebek iyi olun sağlıklı bebeğin hayırlı zamanı ne zamansa o zaman doğmasını nasip etsin Rabbim zor şeyler ama sabredip dayanıcaz inşallah
Selinaymurat Senemunlu kanamam olmadı ama ağrı çok oluyor ve dayanılmıycak gibi ondan dolayı acile gitmem gerekti bir çok kez