Haynayff Kızlar bu sabhata oldu simdide yemekten sonra oldu sağ bacağımın üst kısmı ağrıyor ara ara ve kasığımda hafiften vuruyor adet sancısı gibi ama çok değil acaba olabilir mi diyorum ilk defa oluyor hiç olmadı şimdiye kadar 37+3 um insAllah
Dorukunannesifatma Haynayff aynı seylerı yaşıyoruz sağ bacağım agrıyor ilk defa acaba mı dıyor ınsan sezeryan günümüze 10 gün var bızım de 37+4 teyız 🧐
Fatma4495 Artık ufaktan doğum belirtileri geliyordur her an hazırlıklı olmakta fayda var sağlıkla kucağınıza alın inşallah