Kızlar almanız gereken kalsiyumu almassanız eğer bebek dişlerinizden alıyormuş benimde çok dişim ağrıyprdu kontrole gittim. Diş doktoru söyledi. Bebek dişlerini eritmiş dedi. Ve sürekli gittiğim dişçi. 9 ayda dişinin bu hale gelmesi imkansız dedi. Doğumdan önce temizletme beyazlatma yaptırmıştım. Eşim tel taktırdı. Demem o ki dişlerim çürük olmadığını sağlam olduğunu biliyordu. Doğumdan sonra kanal tedavisine başlıcaz bol bol yoğurt peynir süt yiyin ben tiksindiğim için yiyemedim hiç. Dişçiye gidincede sorun bebek anneden alamadığı vitamini dişte mi alıyor die. Herkesin ağrı sebebi aynı olmayabilir. Gebelikte olumca insanın aklına bu geliyor