Çok kararsızım avantajlar ve dezavantajlar olarak düşünüyorum ama pek çıkamıyorum işin içinden. Anı olarak kalsın istiyorum. Bir stüdyoda hamile çekimi ve Doğumdan sonra bebişin yeni doğan çekimi mi, yoksa doğum öncesi, doğum anı ve doğum sonrası hastanede çekilen fotoğraflar mı?