Bu akşam başıma gelen olay..öğlen kahverengi akıntim oldu. Sonrasında siyaha döndü ve sancım arttı. Progestan kullanmama rağmen. 3 aylık hamileyim. Devlet aciline gittim ..doktor yok . Ebe hemşire var . Benden kan istedi. İstediği tahliller, kan grubu , hemogram (kan sayımı) , beta HCG.
2 saat sonuçları bekledim. Ve ebe gözümün içine bakarak hamilesin ve kan grubun 0rh dedi. İşte bu kadar. Doktor yok. Ultrason yok. Kesede kanama var mı? Bebek iyi mi ? Hiç bilmiyorum. Şimdi durum yine aynı siyah lekelenmem pıhtı gibi geliyor sürekli. Sancım devam ediyor. Elim ayağım bağlı kaldım böyle. Özel hastanede de doktor yok. Başka ile gitmem lazım. Yada pazartesiyi kendi doktorumu beklicem.
Benim şaşırdığım ve kızdığım nokta o ebe. Niçin beni beklettin. Bakamiyorsan doktor yoksa başka hastaneye gönder. Bütün günümü o hastanede sonuç bekleyerek öldürdü.