NurseL72 pıhtılaşma testi yaptırdınız mı? Eğer yaptırdıysanız korunmanızı önermem, ben doktor falan değilim tabii ki bana düşmez ama bu forumda okuduğum kadarıyla araya zaman koydukça bekledikçe daha da zorlaşıyormuş bazı şeyler, zaten rahim hazır olduğunda gebelik oluşuyor diyorlar. Ben ağustosta 16 haftalık düşük yaptım, ekimde pıhtılaşma testi yaptırdık, sonrasında da korunduk bekledik ama keşke beklemeseydik diyorum. Gittikçe zorlaşıyor.