Merve26 17haftalik hamileyim cinsiyetimiz belli olmadı çikolata yiyip gitsem faydası olur mu bayanlar sizce
Sema99 Merve26 çikolata bebeğin hareketlenmesini sağlıyor çikolata yemek faydalı ama özelikle bitter çikolata yemek faydalı cinsiyet konusunda da bilmiyorum ilk gebeliğim de kızım kendini 24 haftalıkken kendini göstermişti 🌝🌝 şuan bu üçüncü gebeliğim
Esesli Merve26 ben her gidişimde 2-3 parça çikolata yiyorum kıpır kıpır 😊😊 ama 16+6 da zor gördük cinsiyeti. Oynasa da arkasonı dönüyor bacağını kapatıyor ellerini oynatıyor sadece. Ama denemekte fayda var. En son meyve suyu içtim çikolata yedim falan artık tatlı midemi bulandırmaya başladı 🤣🤣🤣
Kanarya Merve26 ayy benim erkeğe benziyo demişti geçen hafta, dün çikolata yiyip gittim bebiş amuda kalkmış pozisyondaydı 😂😂😂 doğunca vay halime 😂😂 erkekmiş yani teyzeleri dün pipisini gösterdi😂😂
Merve26 Selhan pazartesi günü gidicem inşallah bu dedigini de denicem😊 artik bebeğim için biseyler almak istiyorum o yüzden cinsiyetini merak ediyorum ve göstermedi 3seferdir beni catlatti cimcime😊 teşekkür ederim ilgin için
Bebegim Çikolata ceviz vişne suyu bebeği oynatıyor canım ama sen hissedemeyebilirsin bebeğini şuanda çok normal bu. Oynasada oynamasada doktorunada bağlı cinsiyette benim doktor 11inci haftada söyledi 16da kesinleştirdi
Selhan Merve26 Rica ederim benimkide inatçıydı 18de öğrendik 2kere girdim çıktım ultrasona doktor da inat etti çok uzun kalmıştım ultrasonda kendi söylemişti sütlü cikolatayla vişne ic gel diye sonunda öyle ogrendik🤣
NazlGnaltay 2 farklı doktora gittim ikiside kız dedi 19 da net bir şekilde erkek dediler şimdi 26 haftaligiz. Ben çikolata ve vişne suyu içer giderdim elini emerdi ultrasonda o görüntü harikaydı 😊
Merve26 Selhan dün gittim bağdaş kurup oturuyo ters dönmüş sanırım çikolata ve vişne suyu ters tepki yarattı benimkinde😊 18hafta olduk 15gun sonra ayrıntılı ultrason çektir dedi doktorlar bakalım inşalla h o zaman öğrenirim yoksa bırak cam öğrenmeyi dogana kadar😂
Selhan Merve26 😂😂😂maşallah sizinki inat çıktı bizimki bacak bacak üstüne atardi duzelmisti kızlar geç gösteriyo belkide kiz🙈kuyruk sokumundan falandami anlamadı doktor ya insan iyce merak yapiyo 🙈
Merve26 Selhan başımdan baya olaylar geçti diye iki doktora gidiyorum kontroll amaçlı,ıkiside %90kiz ihtimali yüksek dediler ama rüyamda erkek görüyorum 😊 sağlık yerinde çok şükür sadece artik biseyler almak istiyorum o yüzden merakim🤔😊😊
Selhan Merve26 Bende aynıydım hep erkek kucaklıyodum rüyalarımda kız olucak nasipse😊eli ayağı düzgün sağlıklı doğsunlar nasipse🤗öğrenince başlayın ufak ufak dediginiz gibi kaldı 24gun hala biseyler alıyorum bitmiyor🤣🙈
deletedmom507 Merve26 çikolata deneyebilirsin ben dün öğlen sonu muayene oldum gün gibi ortadaydı cinsiyeti üstelik oruçluydum bu arada 19haftalıpız
esrmhmt Ben 18. Haftamdayım her gidişimde çikolata meyvesuyu yemekten midem bulanarak gitmeme rağmen şuan hala öğrenemedik hareketinden ziyade yan duruyor sürekli bacağını açıver annem yaaa🤰