Bende günde 1 paket içen bir insandım ve içmeyince çok geriliyordum ama bıraktım. Evet çok arıyorum evet sinirleniyorum ve çok istiyorum. Ancak kendimi tutmaya çalışıyorum. Onun yerine su içiyorum aklıma geldikçe. Hepimiz çocuğumuzu düşünüyoruz tabiki ama bana doktorum bunun 3ü 5i yok düşük riski otizm gibi şeylere sebep olduğunu söylediği günden beri ağzıma sürmedim. Umarım sende bırakabilirsin🙏🏼