Rmys11 Arkadaşlar 12 13 haftalığım şuan bebek hareketi hissediyomusun soruları geliyor çevremden hep hayır diyorum bu haftalarda hissetmem mi gerekiyor takmaya başladım artık
Gul2528 Rmys11 bana da hep soruyorlardı o haftalarda hissetmiyormusun nasıl hissetmezsin diye ben şuan 19 haftaligim yeni yeni hissetmeye başladım karnıma dokunuyorlarmis gibi bazen oda sık değil bebeğin hareketimi bilmiyorum ama yani kimisi geç hissedermis :)
Purpura26 Rmys11 Bana 9. Haftada hissedersin diyorlardı 🤣 mümkün değil. 16. Haftadan sonra bazılarında başlıyor
babyberry Rmys11 çok erken canım daha kafana takma hiç 20.haftasında hissedemeyen bile duymuştum anca o haftalarda hissedilir ben de 13 haftalığım arada bağırsak hareketi falan oluyor belki o kişilere öyle olmuştur
Seymamuge Haftada hissetmeye başladım kalp atışı şeklindeydi 16+5 falanım suanda da hissediyorum seyirme şeklinde oluyor doktoruma sorduğumda evet hissetmen normal zayıfsın dedi cok mutlu oldum hissettiğime güzel bir duygu :)
058elf Rmys11 16. Haftamda hissetmeye başladım ki geneli bu haftalardan sonra hissediyo, kafana takma canım hissettikten sonra da düzensizleşecek bugün neden hareket etmedi gibi kafana takılacak onlar da gayet normal 28. haftaya kadar düzensiz olabilirmiş🌸