Rabiss41 ben Bayadır kaşınıyodum anlamıştım kolestaz olduğunu ama doktora bişey dememiştim en son 36+5tr falan söyledim test istedi hemen ve aşırı yüksek çıktı değerlerim 300e falan yakındı pazartesi doktora attım hemen doğuma geliyosun bu değerle bekletemem seni dedi ben bekliyim falan dedim ama olmaz dedi sezeryan olmıcam dimi dedim çatı muayenesi yapıyım bakıcam dedi gittim muayene etti 1 cm açıklık var bu haftada çok iyi dedi fitil verdiler onla sancım geldi zaten 11saat sonra falanda normal doğurdum