dlk_elf26 hiç korkma canım ben 110 kiloyla hamile kaldım 7 ay hiçbir sıkıntım olmamıştı son 2 ay tansiyondan çektim 37 de doğum yaptım bende tansiyon çıkmıştı ama zehirlenme yaşamadım çok şükür doktorum çok sıkı takip etti şeker çıkmamıştı 122 lerle falan doğuma girdim 15 günde de 111 e düşmüştüm hemen kimseye aldırma boşver doğumdan sonra tabi 130 Lara çıkmışım 1 senede 1.5 sene diyet uygulayıp 50 kilo verdim şimdi de ikinciye gebeyim sürpriz bir hamilelik oldu 85 le kaldım 17 haftalıgim ilk ay inanılmaz iştah artışı yaşadığım için hormonlardan 😈 4 kg aldım şuan beslenmemi düzenlemeye dengelemeye çalışıyorum 4 ayda bitti 3 aydır kilo almadım 90 im hala umarım 5 ay bitene kadar 90 i aşmam son aylarda alınıyor 100 u geçmemek istiyorum 🙈😁 birşey olmaz inşallah korkma doktorlar takip ediyor zaten hep 110 kiloyla hamile kaldığında bile öyle hantal değildim her işimi kendiim gördüm şükür