Alperefet eğer yeriniz varsa kurun, biz oda takımı yaptık ve sepet beşiği aldık, 30. Haftamızda hepsi kuruldu, mobilyalarda boya kokusu oluyo, birkaç gün havalandırın, sonra sadece sirkeli suyla silin, ben dayanamadım nevresimlerini halısını perdesini herşeyini alıp yerleştirdim, bütün eşyalarını yıkayıp dolaplarına yerleştirdim, 33+1 haftalığım bugünde hastane çantamızı hazırladık, hepsi sağlıkla gelsin minnoşlarımız🙏🧿🤗💙