Didem34 kuzum bebek kilosunu hiç ama hiç takip kendine dert etme diyeceğim ama insanız ve endişelerimiz elbette ki var. Her insanın kan akışı aynı olmadığı gibi bebeğin anne karnında beslenmesinde de farklılık gösterebilir 💜 35.haftamda doktor kilosunu 2 haftadan takip ediyor diyince endişelendik ve gebeliğimin en başından beri yediğim içtiğim her şey aynıydı 36 da gittiğimizde 300 gr aldığını gördük 37 de gittiğimizde de 300 gr aldığını görünce endiselenecek birsey olmadığını farkettik 🤗 sen stres yapma bebeğine sıkıca sarıl oda sana sarılsın annesi belki erkenden rejim yapmaya başlamıştır kuzusko 🌺🌺