Seher- https://imgyukle.com/i/HUfdNp https://imgyukle.com/i/HUwP2y https://imgyukle.com/i/HUf0lx Herkese iyi akşamlar bir ilçede yaşıyorum seçenekler çok az mağaza olarak ve bu sene tayinciyiz yani oda yapmayı düşünmüyorum bebeğime en az 1 sene yatak odamda olacak inşallah. Bu beşiğin beni idare edebileceğini düşündüm sizce nasıl acaba kullanışlı olur mu benzer model kullanan oldu mu ? Herkese çok teşekkür ederim şimdiden 😌🌸
Ayseege6156 Seher- gayet ideal ve güzel canım zaten bebeğe oda yapmak çok mantıksız çünkü en az iki sene anneyle yatıyor zamanı gelince yaparsınız zaten 🥰🌸
Lemonade Seher- ben hepsiburada dan carino ahşap beşik aldım sallanan, çok tatlış oldu sahibini bekliyoruz bakalım 🥰
Bsmlh Seher- ben ilk bebegımde bundan aldım her ıstedıgım yere cektım baya da uzun kullandım cok saglam ve güzel bir beşik saglıkla büyüsün inşallah
Seher- sedardahuseyin yaa teşekkür ederim daha almadım ama artık sipariş vermem gerekiyor daha bunun geliş aşaması var geç kalmayayım diye karar vermek zorunda kaldım 😃
Ayseege6156 Seher- zaten bebeği ilk 2 sene kendinizden ayırmak ayrı bırakmak yani bebekte ciddi huzursuzluklar ve güven problemlerine yol açıyor en doğrusunu yapıyorsun canım 🌸🤗
Lemonade Seher- 850 miydi ne taksit de yapıyor eşimle kurduk çok tatlı duruyor öneririm daha bebekle kullanmadık ama bak istersen 😇
Sermec27 Seher- ben oğluma almıştım bunu nasip olmadı ama kardeşine nasip olacak Allahın izniyle bakalım bize 2 3 yaşlarına kadar kullanabilir demişti aldıgımız yerdeki personel bence gayet güzel 🥰
Seher- Sermec27 inşallah bu bebeğinizde doya doya kullanırsınız 🤗♥️ Benim olduğum yerde civil yok sitesinde de internete özel diyordu o yüzden benim gidip görme imkanım falan olmadı direkt sipariş etmeyi düşünüyorum o yüzden biraz tereddüt etmiştim ☺️
Mom8 Seher- canım hiç bundan alma bence park beşik alsan daha iyi sonrada katların minicik kalıyor zaten
Seher- Mom8 ya herkes çok basit duruyor bilmem ne dediler park yatağa soğuttular açıkçası.Kumaş olduğu için genelde modeli herkes bu ne ya yaptı gösterdiklerim 😒
Seher- sedardahuseyin bende ondan korktum ya 32.haftamdayım gelmesi baya sürer diye düşündüm korktum açıkçası
Sermec27 Seher- inşallah biz siteden almamıştık ama yaşadıgım yerde bir bebek magazası vardı ordan almıştık rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah 🤲 🥰
Mom8 Seher- ya kimseyi takma sen kullanılı nasıl yer tutacak mı ona bak emin ol bu alacağından daha uyguna ve daha kaliteli kullanışlı banada sepet beşik falan dediler hiç takmadım aldım koydum ne uğraşcam