Mom2021 Kızlar ben kahvekolik biriyim tam 14 haftadır içimiyorum bulantım da biraz azaldı kahve içebilir miyim ya da nescafe??Bilgisi olan var mı
Ayseege6156 Mom2021 günde 1 fincana birşey demiyor doktorlar diyebiliyorum ama kesin olarak emin değilim içmediğim için içen arkadaşlar daha iyi bilir 🤗
Minigim20 Mom2021 Nescafe benim de burnum da tütüyor resmen canım ama bana kalırsa türk kahvesi iç daha iyi
derinsart Mom2021 kafeinsiz türk kahvesi ve tchibonun kafeinsiz neskafesi var doktoruma sormuştum günde bi fincana okey vermişti ama kafeinli tüketme dedi
Aynrgkagc 26.haftadayim 14.haftadan beri yaklaşık hergün 1 fincan şekerli iciyorum günlük kafein dengesini yaptiktan sonra sorun olmaz
Bilge44 Ağzıma kahve sürmedim en sevdiğim şeydir şu hayatta Türk kahvesi ama tiksindim yoksa günde bir tane içerim valla😂😂☕ama burda nescafe okudukça içesin geliyor halbuki normalde ağzıma sürmem ☕😂ahh hamilelik 🤰🏻💕
Ayseguldt Mom2021 bende kahve delisiyim normalde günde bir içiyodum ama kafeinsiz kahve aldım sabahda aksamda içiyorum rahat rahat
derinsart Derinsmom valla bende demir eksikligi var kafeinli hiç icemem zatn hergün tüketmiyorum ben canım cektikce 🤒
Derinsmom derinsart anladım ama yine de aklınızda bulunsun kimya mühendisiym araştırdığımda öyle olduğunu öğrendim o yüzden dedim🙏🏻
Seda-34 Mom2021 ben sütlü türk kahvesi yapıyorum nescafe isteğimi bir nebze olsun bastırmak için🙈 kahvesini bol sütünü çok yapıyorum. Ama türk kahvesi de arada bir ikram edildiğinde içiyorum. Doktorum günde 1 tane içebilirsin demişti
derinsart Derinsmom artik ne yiyip icicez bende bilmiyorım herşeyde bir katkı mddesi😖 cok teşekkürler cok icmemeye calişirim 🤒