uraluygar Kizlar 18 haftalik hamileyim. ilk haftadan beri sacimda kepek olustu ve hala var oyle cok var ki birde fazla dökülüyor hic boyle olmazdi. Vitamin degerlerimde yerinde takviyede kullaniliyorum neden boyledir acaba yasayan varmi?
Dr0607 uraluygar benimde aynı şekilde canım hormonlar çok fazla çalıştığı için olabilir diye düşünüyorum doğumdan sonra geçer büyük ihtimalle
sternocleidomastoideus uraluygar ducray şampuanı Dene istersen bende aynı sorunu yaşadım çok kaşındı yara oldu birde. Eczacı Tavsiye etti ilk yıkamada azalttı, ikinci yıkamada tamamen temizledi. Sonrada head&shoulders ile devam ettim şuan çok şükür sıkıntım kalmadı
istanbul3434 uraluygar benim de 20. Haftaya kadar cok dokuluyordu. 20. Haftada doktor demir takviyesine baslatti alakasi var mi bilmiyorum ama o gunden beri 1 tel sacim dokulmedi hamilelik boyunca
uraluygar Dr0607 ya ama doguma kadsr boyle olursa ben mafolurum saclarima zaafim var en ufak seyde cildircak gibi oluyorum suan kafam sanki un dökulmus gibi :( ogluma hamileligimde oyle guzellesmisti ki saclarim ne kepek ne yaglanma harikaydi dogumdan sonra hafif dokulme olmustu simdi cok beter ya
Dr0607 uraluygar yıkansamda yine o beyaz döküntü oluyor 😀 benim bebişimde oğlan ama aynı sorunu yaşıyorum ama saçlarım hamilelikte güzel uzadı
sedaa_aa Bende de aynı sorun oluştu dökülme ve kepekle baş edemeyince bioplas kullanmaya başladım dökülmelerim çok azaldı kepek de bitti resmen.
uraluygar sternocleidomastoideus urban care cay özü ve limonlu sampuanini siparis verdim o gelsin bi kullanaym ducrayıda denerim. Tesekkurler