Esosun Sevgiii7 inanır mısın kahveyi o kadar çok severim ve hamileliğimin başından beri sayılı içmişimdir yani 10 u geçmemiştir. Ama tuzu atıyorum yemeğe tuz tadı alamıyodum mesela önceden şmdi eşim yapıyor da Tuzlu yemiyorum😊
Sevdae Tugbahanim1 bende kullanıyorum canım kaç haftalıkken başladı tansiyonun benim 1 gün boyunca yüksek çıktı sadece hemen verdiler korktum bebeğe geçer diye de güvenliymiş galiba
Tugbahanim1 Sevdae 32. Haftada başladım ben şu an 36 ya giriyorum. Hamilelere önerilen tansiyon ilacı bu zaten o yüzden güvenli.
mucizemm01 Tugbahanim1 Sabah Ac karnina mi ölcüyorsun ? Banada doktorum takip et dedi yüksek ciktigi icin . genelde sabahlari ac karnina 120/80 lerde kötü mü acaba ?
Tugbahanim1 mucizemm01 ben belirli aralıklarla günde 4 kere ölçüyorum. Aç ya da tok denk getiriyorum her haliyle görmek için tansiyonumu. Zaten ilaç kullandığım için 12-8 i geçmiyor.
Sevdae Tugbahanim1 canım idrar da 24 saatlik protein bakıldı mı benden dün istediler önlem amaçlı yine de galiba tansiyon hapı içiyorum
Tugbahanim1 Sevdae evet tabi ben her hafta idrar tahlili veriyorum sürekli kontrol altında ama bir sorun çıkmadı çok şükür protein kaçağı ile ilgili.
Sevdae Tugbahanim1 dün benden de istendi 24 saatlik idrarını biriktir diye yarın götürecek canım inşallah temiz çıkar
Esra2580 Esosun benimde bı kere hastanede 13/8 çıktı sonra 12/7 çıktı ama evde olcsem 11/7 10/7 9/7 oluyor anlamadım bende ama 14/9 sınır dedi doktorum
Esosun Esra2580 evet ya evde ölçüyorum 13/7 hastaneye gidip ölçtüreyim diyorum 11/7 😂 bide öyle bişey var