Bende 38+1 im normal doğum bekliyorum. Geçen hafta çatı muayenesi oldum. Bol yürüyüş, sıcak duş,pilates ve squat yapıyorum salı günü kontrolüm var inş açılmam çıkar. Doktorum 15 subata kadar bekleriz gelmezse suni vericez dedi. İnş o tarihe kadar doğururum 😊 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inş.