Hamişler bi sorum olacak. Ben 4 aylık gebeyim. Doktora gittiğimde adet tarihimi bilmiyordum 5 ekime göre ayarladılar. Ancak şuan notlarıma baktığımda son adet dönemimi 10 Eylül 2020 olarak kaydettiğimi gördüm. Farklı bir durum olsa doktor bunu görebilirdi değil mi? Umarım anlatabilmişimdir:(