Hakikitosunpasa Bu hafta doktora giden varmı gelişme olarak ne diyo doktorlar. Ultrason resmî varsa atarmısınız😄 inşallah Pazartesi 9+2 iken gidicem doktora şimdiden heyecan bastı
Nurtrky Hakikitosunpasa 9+4 te gittim geçen gün şoka girdim baya büyümüş hareket halindeydi artık iyice belli oluyo kol ayak 😂
MinikMucizem23 Hakikitosunpasa benim gittiğim hastanede ultrason pek iyi değildi hareket göremedim malesef sadece iyi dedi doktor ve kalp atışını duydum çok güzeldi 9+6 da gittim . Kızlar ikili teste aç mı gitmeliyiz bilgisi olan var mı bana da 2 hafta sonra gel dedi ama ben doktora sormayı unutmuşum
Hakikitosunpasa Nurtrky evet bildiğin bebek gibi görünüyor bende kızımda çok sasırmıştım bunda tecrübeli olunca karşımıza ne cıkıcak biliyoruz 😄
Eelcinn Şuan 9+2 deyim, 8+2 de gitmiştim doktor 12+2 de çağırdı tekrar ama meraktan çatlıyorum şuan 😂 nasıl dayanıcam 3 hafta daha bilmiyorum 🙄
Eelcinn Pamuk1704 sanıyorum ikili test 11-14. haftalarda yapılıyor , belki 12 haftada ister doktor 🤷🏼♀️
Pamuk1704 Hakikitosunpasa detaylıyı kaçıncı hafta da yapıyorlar canım 🤔 ilk tecrübem ondan soruyorum 🤦🏻♀️
Hakikitosunpasa Pamuk1704 hastaneye göre değişiyor ama normali 21/24 arası en uygun zaman 24 bence bebek daha iyi gelişmiş oluyor
Yusufaras_11 9+2 de gittim çok güzel di hareket ediyordu elleri kolları belliydi artık 2 hafta sonra tekrar gidip ikili tarama yapacak
Hakikitosunpasa MinikMucizem23 tok git tatlı filan ye bebek hareketli olsun belki cinsiyet tahmini yapar