Kızlar benim dogum 31 ocak gösteriyor bu ikinci hamileliğim ilkinde kese boştu şimdi bekletiyor doktor hiç ultrasona girmedim henüz türkiye de yasamıyorum burda sadce idrar testi yaptı ve pazartesı kan testine gidicem zaman zaman korkularım oluyor ama bu sefer her şeyin iyiye gideceği hissi var içimde