Gorkim ben prof dr.hüseyin cengize gidiyorum çok memnunum daha önce nurgül ulusoya gidiyordum kendisi özel klinik açtı ayrıldı , 29. Haftamda gitmeme rağmen memnun kaldım ,bir kişi yorum yapmış bir doktor hakkında o doktor hediye dağdeviren diye hatırlıyorum ben de okumuştum yorumlarda hastanın içinde bi şey unutmuş ama bu tamamen şans işidir bence ,sgklı için normal 7500 ,sezaryen 8500 paket fiyatı aldık biz ama prof olduğu için böyle diğer doktorlarda değişebilir