Rabia_60 Merhaba 7 tane doktor varmış sanırım bu hastanede herhangi birine giden memnun kalan warmi acaba hamişlerim..😇
sumeyye60 Rabia_60 Ben Tokatlıyım annemlerin yanına gittiğimde Gizem Cura Şahin’e muayene olmuştum. Tavsiye edebilirim onu.
Rabia_60 Son_17gun zaten cerene gittim kardesimm randewu ona wardi bin pisman oldum nerdeyse niye geldin dicekti ne bebegin resmini werdi ne kalbinin sesini dogru durust dinletti pismanlik resmen bidaha ona gitmem..🤷🏼♀️