Aysuinc Benim sanki göbeğim çıkmaya başladı gibi çok yemek yiyorum acaba ondan mı ki? Karnım açken bulantım çok oluyor birşeyler yiyince geçiyor daha hiç istifra da etmedim acaba normal mi ki? Sizde neler oluyor yazamisiniz??
Ayseege6156 Aysuinc o haftalarda bedensel değişim olması biraz zor canım daha bebek kan pıhtısından ibaret vajinada tutunma evresinde ☺️🌸 fakat gaz şişkinliği olabilir yada yedikleriniz şişkinlik yapıyor olabilir
Attent Aysuinc daha hamileligin başındasın göbeğin 20 hafta ve daha ileri haftalarda cikar suan cikmasi imkansiz canim
Mervensn1 Aysuinc büyük ihtimal gazdır o o haftalarda pek mümkün olmuyor karın büyümesi ama normal yaşadıklarınız bende de olurdu 🌸
Selinda Aysuinc o haftalarda bedensel değişim pek olmuyor ben 13. Haftadayım hala birşey yok. Kilo da almadım. Ama yediğiniz şeylere dikkat edin. Bebeğe yarar sağlasın bizlere değil 😬😬