Aranızda varmı benim gibi sürekli uykuda olan 33 haftamdayım son iki gündür uykudan uyanıyorum 12 gibi kahvaltı yapıyorum ama vücudumda bir haksizlik kendimi biryere atma isteği bu zamana kadar çok güzel her işi tek başıma yapıyordum yorulmadan son iki gündür böyleyim uyuyorum akşama doğru bu sattlerde uyanıyorum sizin bu haftalarda varmı böyle huylarınız ?