Emire-09 bende 36 dayım aynı şeyleri 30. Haftamdan beri yaşıyorum canım çok normal artık baskı yapması doktorum bana kendşni fazla yorma bol su iç dinlen dedi eşim yapıyor zaten bütün işi sağolsun 🤲🏻🌸 akşamlaro 1 saat yürüyüş yapıyoruz eşimle doğuma katkısı olsun diye özellikle gece yatağa geçince sağ sola dönerken bile acıyor valla anne olmak gerçekten zor zahmetli iş taa karnından başlıyor yormaya 😅