Ben de avent almaya karar verdim. Cam biberon düşünüyorum. Ancak boyutuna karar veremedim. Boyutlar arası fiyat farkı çok yok. 125ml cam alsam çok mu kısa süre kullanır. Buyuk boy alsam ilerleyen aylarda fırlatıp kirar mi bilemiyorum. Tecrübeli anneler yardımcı olun ..