Şöyle bişey var folik asit vücutta depolanmıyor idrarla atılıyor fazlası. Vücutta eksiklik olması ihtimaline karşı doktorlar kullanın diyor zaten fazlası atılacağı için kan testine gerek duymadan veriyorlar. Kullansanız iyiydi tabi ama vücudunuzda eksikliği yoksa bir sorun oluşturmaz inşallah.