Zhra_cil Kızlar 12 haftalıgım ve sürekli akıntım oluyor doktoruma söyledim beyazsa bir sorun yok dedi . Ama sürekli oluyor.sizde de oluyor mu Yani normal mi
Mervenur19 Zhra_cil benim Bayadır var kokusu ve ağrısı yoksa sıkıntı yok dediler hatta bebek yerini temizliyo diyenler var günlük ped kullanıyorum pek sıkıntı olmuyo
Zhra_cil ynrbrk bende duymuştum günlük ped zararlı diye bende pecete koyuyorum ama sürekli günlük 3 4 defa çamasırımı değiştirmek zorunda kalıyorum
ynrbrk Zhra_cil boşver dert etme sıkıntı yoksa varsın akıntı olsun doktorlar da pek önemsemiyor zaten:)
Annecik_ Selinda kullansan bile dedi en fazla 2 saat sonra değiştirmen gerekir dedi çünkü orda nemli kaldıkça bakteri ürüyor allah korusun bir defa yakalandım hamile değildim o zaman uzun süre mantar kaşıntı kurtulamadım çok dikkat ediyorum artık
Mervenur19 Selinda kullanmadan da olmuyor ki peçete parçalanıyor hemen ama gidince bir sorarım genede teşekkür ederim 😊
Annecik_ Zhra_cil benim de oluyor az miktarı rengi de beyaz kokusu da yok çamaşırımı değiştiriyorum hemen